venres, 19 de novembro de 2010

Insania

Un poema de Emma Pedreira, incrible...!

PENÉLOPE D´INSANIA

A miña nai non quixo nunca que destes ollos partira a atrocidade das cousas.

Contoume que ao meu pai gardáranlle a sombra durante anos

na artesa do pan, e falou tamén da súa infinita espera

contra a voz dos antergos

xogando coa tranquila indiferencia das estrañas horas que removen os soños.

Faloume do exilio no que esnaquizar a palabra aos pés de todas as árbores.

De cómo queimar dunha vez por todas os bosques inmensos da cordura

e facer pendurar na cinza a imposibilidade dun odio que me rexeita desde nena.

Porque eu nunca fun maior para abranguer grandes velenos,

non tiña as mans feitas para reunir a ágora da revolución.

Acuso as dores cos pequenos peitos da anarquía.

Nunca sinalo cos dedos nin trazo camiños cara a casa da derrota.

Fío, tezo, arrumo coa entraña

a acostumada desidia dos desarmados nas explícitas horas

dunha redención que non ten outro senso que a espera.






PENÉLOPE D´INSANIA

Mi madre no quiso nunca que de estos ojos partiese la atrocidad de las cosas.

Me contó que a mi padre le guardaron su sombra durante años

en el cajón del pan, y habló también de su infinita espera

contra la voz de los antiguos

jugando con la tranquila indiferencia de las extrañas horas que remueven los sueños.

Me habló del exilio donde destrozar la palabra a los pies de todos los árboles.

De cómo quemar de una vez por todas los bosques inmensos de la cordura

y hacer colgar en la ceniza la imposibilidad de un odio que me rechaza desde niña.

Porque yo nunca fui mayor para abarcar grandes venenos,

no tenía las manos hechas para reunir el ágora de la revolución.

Acuso los dolores con los pequeños pechos de la anarquía.

Nunca señalo con los dedos ni trazo caminos hacia la casa de la derrota.

Hilo, tejo, ordeno con la entraña

la acostumbrada desidia de los desarmados en las explícitas horas

de una redención que no tiene otro sentido que la espera.

Emma Pedreira

 

[Imaxes: camiseta roubada -a foto!- e un collage meu!]

Ningún comentario:

Publicar un comentario